Sunday, November 14, 2010

kem sahsiah diri IPS

Assalamualaikum wbt...


alhamdulillah,segala puji hanya bg Allah, tuhan sekalian alam...selawat dan salam kepada rasulullah saw serta sahabat dan keluarga banginda...


apa khaba ye teman-teman yang dirahmati Allah sekalian?


maaf saya pinta,dah lama rasanya tak update kolam ni..


insyaAllah post kali ni, saya nak share satu aktiviti yang saya sertai iaitu kem sahsiah diri murid tahun 6 IPS zon timur 2010..alhamdulillah, banyak pengalaman dapat saya perolehi...tambahan saya telah diamanahkan untuk berada di bawah unit media..


insyaAllah,disini saya sertakan video sepanjang kem..
kem ini diadakan di resort sri pantai, pantai melawi, bachok, kelantan..
pada 4,5 dan 6 november 2010




semoga Allah memberkati kem ini,insyaAllah.

1 comment:

mrs.M said...
This comment has been removed by the author.