Friday, November 26, 2010

promosi kmk 2010



bismilahirrahmanirrahim...


alhamdulillah, cuti sekolah hampir masuk minggu kedua. buat adik-adik sekolah menengah, manfaatkan cuti sebaik mungkin. gunakan masa yang Allah berikan untuk menyertai aktiviti yang bermanfaat. semoga bekalan yang diperolehi dapat melahirkan individu yang soleh dan juga solehah.


insyaAllah disini, saya ingin hebahkan satu aktiviti menarik yang bakal menemui adik-adik sekolah menengah. program yang diberi nama kem minda kreatif. apa kem minda kreatif ni yer? jom baca, sumber dari hasizu



Kem Minda Kreatif 2010 (KMK 2010) merupakan sebuah Kem Motivasi Kecemerlangan & Pembentukan Jati Diri anjuran Kelab Remaja HALUAN (KeARAH). Sasarannya adalah pelajar sekolah menengah antara tingkatan 1 hingga tingkatan 6.

Kebejatan dunia pada hari ini, sedang menenggelamkan nilai2 Islami dalam diri manusia . Lalu, Kem Minda Kreatif ini merupakan satu medium dalam membentuk anak-anak muslim hari ini bagi memiliki keperibadian Islam Sejati dan memiliki minda yang kreatif dalam membentuk kehidupannya sendiri supaya menjadi seorang individu yang berguna kepada diri sendiri, keluarga, masyarakat dan negara.




Kem Minda Kreatif kali ini yang bertemakan “Remaja Dinamik Kehidupan Fantastik” dilaksanakan di beberapa buah negeri dengan tarikh yang berbeza. Namun, modul dan tema bagi setiap negeri adalah sama. Hal ini bertujuan untuk memudahkan perjalanan para peserta dan AJK agar tidak terlalu jauh yang memakan masa dan kos yang tinggi. 




untuk maklumat yang lebih jelas,sila klik pada flyers dibawah...


 RALAT: kmk-4 adalah kmk 2010...klik pada flyers untuk lebih jelas.




RALAT: kmk-4 adalah kmk 2010...klik pada flyers untuk lebih jelas.

untuk melihat brosur kmk-2010,sila klik disini


untuk melihat gambaran lebih jelas kmk yang telah dijalankan sebelum ini, sama-sama saksikan video dibawah...



kenangan manis,kmk zon timur, 2009



kmk 2,2008. masih segar diingatan...insyaAllah

kepada adik-adik, jom daftarkan diri.ajaklah kawan-kawan...
jumpa adik-adik disana yer (",)

No comments: