Tuesday, February 16, 2010

murobbi

Al-Fadhli Ustaz Dahlan Mohd Zain


Bismilahirrahmanirrahim...

hari ini, tanggal 16 feb merupakan hari ulang tahun seorang mudir atau pengetua MATRI, Al-fadhli Ustaz Dahlan Mohd Zain. hari ini juga genaplah umur ustaz 76 tahun...

sebenarnya saya tidak berpeluang mengenal Ustaz dengan lebih dekat,memandangkan saya sendiri tidak pernah berpeluang belajar di Matri.
tp, Allah izin saya kenal ramai pelajar-pelajar MATRI,
yang pastinya mempunyai syahsiah yang sangat baik..
alhamdulillah...


saya mula mengenal Ustaz melalui ayah saya..banyak perihal Ustaz yang ayah ceritakan..tentang sifatnya,perwatakanya dan macam-macam lagi...

insyaAllah,kalian boleh ikuti pengalaman bekas pelajar MATRI di sini dan di sini...

juga dari blog anakdanya sendiri, terus klik...

sama-sama kita doakan, semoga Allah berikan kesihatan yang baik kepada ustaz dan dipanjangkan umurnya..

insyaAllah..