Saturday, March 19, 2011

perkonsian:setelah sebulan di limbang,sarawak

bismilahirrahmanirrahim...
alhamdulillah, sudah sebulan lebih saya berada di limbang..
insyaAllah post kali ini saya ingin kongsikan beberapa gambar menarik
sepanjang saya berada disini..
semoga rakan-rakan dapat gambaran bagaimana keadaan dilimbang =)

ni masjid limbang,betul-betul dalam bandar limbang..
ni ramai-ramai sebab ada sambutan maulidur rasul

gambar ni di ambil dari restoran mus bee..
restoran tepi sungai, ada kapal lalu..
tp xdapat dipastikan kapal apa..

suasana pg di sekolah..
ni sit in (relief) class untuk PJ..

sepanduk smk kubong untuk maulidur rasul 

satu-satunya plaza di limbang..
namapun plaza limbang..

kelas 4B,tekun semuanya jawab soalan ujian kertas biologi

atlet-atlet wakil sekolah untuk kejohanan olahraga MSSB, Limbang..
pertama kali tgk, mmg terkejut dengan cara pamakaian mereka..

alhamdulillah,cuti sekolah sudah pun berakhir..
insyaAllah mlm esok saya akan kembali ke limbang..meneruskan amanah yang diberi....
menyambung rentak yang telah dimulakan sebelum ini..

teman-teman sekalian doakan saya dan kawan-kawan yer..
semoga kehadiran kami cg2 dari semenanjung,bukanlah kehadiran yang sia-sia..insyaAllah..

bagaimana keadaan di jepun yer?

No comments: