Saturday, February 26, 2011

ukhuwah fillah..

bismilahirrahmanirrahim...
assalamualaikum wbt...


alhamdulillah,segala puji hanya bagi Allah.tuhan sekalian alam..yang maha pengasih,lagi maha mengasihani..yang sentiasa memerhati kita hamba-hambanya setiap detik,setiap ketika...


mohon maaf dari saya,kebelakangan ini benar-benar kekeringan untuk berkongsi di kolam ini.makin berlumut jadinya..teman-teman dan rakan-rakan,bantulah saya cuci lumut di kolam ini.berilah sedikit peringatan buat hamba Allah ini.yang benar-benar inginkan hati ini di isi dengan kata-kata yang berpesan-pesan kepada kesabaran,berpesan-pesan kepada kebenaran...


peringatan yang meningkatkan iman.Allah ada berfirman,berilah peringatan,sesungguhnya ianya bermanfaat bagimu...subhanallah,peringatan itu bermanfaat rupa-rupanya..tp,sayang sesetgh orang mengangapnya satu teguran yang melemahkan diri..




bila dikejauhan begini,terasa nikmatnya ukhuwah fillah.rasa rindu yang amat sangat kepada shbh2 yang dikasihi...kaifa halukum?moga Allah permudahkan urusan antum disana..doakan ana di sini...istimewanya  ukhwah fillah,apabila bertemu sentiasa berpesan dan menasihati kepada kebaikan.tp sejak akhir-akhir ini,jarang jumpa shbh di ym atau fb...mcm mana nk lepas rindu ni? =)..


buat shbh,rakan2 dan teman yang dikasihi,saya tujukan kata-kata ini untuk kalian...
"sesungguhnya seorng muslim itu,apabila dia berjalan jalan da'wah,
dia tdk berjalan dngan hatinya sahaja.bahkan dbawa bersama hati saudaranya.
 justeru, setiap pahala yang di dapati sepanjang perjalananya
 pasti akn terbias buat saudara seperjuangannya"-sheikh mustafa masyur


shbh yang dikasihi bawalah hati ana bersama antum...




selingan:
saya cuba mencari sesuatu untuk dikongsikan dikolam ini,
tapi hati terdetik, hati sendiri sudah lama sudah tidak di isi..astagfirullah..ya Allah kuatkan hambamu yang lemah ini..doakan saya di sini..

No comments: