Sunday, June 6, 2010

palestin yang kita sayangi!

Alhamdulillah segala puji hanya bagi Allah, tuhan sekalian..
Dialah tuhan yang maha pengasih, lagi maha mengasihani...
 



Alhamdulillah, hari ini Allah memberi kesempatan buat

saya sekeluarga bersama-sama meluangkan masa

rehlah di kem jeram ngaji, selising. kami di sana dari pg

sampai ke ptg. salman lah yang paling seronok.

tengok air terus cakap "salman nak mandi."...

emoga Allah terus merahmati keluarga kami,

melimpahkan kasih sayang antara kami..insyaAllah..




bagaimana kisahnya misi bantuan ke Gaza? 
mungkin ada yang ingin berkongsi? =)




hari ini, tidak banyak berita yang saya dapat memandangkan

masa pada hari ini digunakan sepenuhnya bersama keluarga.

setelah berehlah, kami makan malam bersama-sama di

restoran yati ayan percik, ada yang belanja.maklumlah

dah kerja...jika tidak bersama mereka, pastinya saya

akan bersama shbt2 yang lain di kenyir untuk menyertai

program disana..namun, penyusunan Allah lebih baik...



kembali kepada kisah di Gaza...
mungkin ada di kalangan masyarakat atau kita sendiri

yang tidak tahu sejarah di sebaliknya...

insyaAllah kali ini saya ingin berkongsi beberapa video

yang saya perolehi dari koleksi video tarbawi



saya kira,amat rugi sekiranya saya tidak berkongsi tentang

video tersebut di kolam ini..

semoga video ini dapat menambahkan lagi ilmu kita teantang



sejarah palestin..
serta menanamkan rasa cinta kepada palestin...

insyaAllah




















wallahua'lam

No comments: