Saturday, May 29, 2010

RESS'10 - kenangan terindah


Bismilahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah 21-23 mei yg lepas,Allah memberi kesempatan buat

saya dan juga sahabat2 dari IPT seluruh Malaysia menyertai RESS

yang pertama kali di adakan...


dikesempatan masa yang ada saya ingin kongsikan kenangan terindah

sepanjang RESS'10...
PARA PESERTA DAN URUSETIA

ALIRAN AIR YANG MENGASYIKKAN





TRACKING BERMULA



NI KHEMAH PESERTA..KHEMAH URUSETIA?

MASAK-MASAK...SIMPLE TP BEST..SHBT YG MASAK =)


TRACKING DLM HUTAN


SIR ABDUH-ORG KUAT RESS....



saya skrg di PJ,rumah mak dan ayah
insyaAllah,saya akan pulang ke negeri asal saya hari ini...
bait 303 sudah pun di tinggalkan..
tp,masih ada lg barang2..xmuat nk isi dlm kereta..

insyaAllah,hajat di hati ingin berkongsi pengalaman sepanjang RESS...
lebih2 lg...23hb adalah hari lahir saya =)..


disini saya link kan bbrp post dr shbt saya,
bercerita dan berkongsi pengalaman tentang RESS'10...
semoga bermanfaat utk kalian...



No comments: